Obchodní asistent/-ka
Jsme česká firma s osmnáctiletou historií a pevně ukotvenými hodnotami. Naše práce nám přináší příjemné chvíle, a byť někdy dokáže být náročná, je naší snahou se posouvat vždy kupředu. Specializujeme se na výrobu heraldických symbolů, znaků a vlajek pro obce, města a hasiče a na prezentaci firem prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků, štítků a dalších reprezentačních produktů. Naše práce má také blízko ke grafice, propagaci, reklamě a produktovému značení. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, ale dodáváme i do Německa, Rakouska a dalších zemí. Svou práci máme rádi, jsme na ni hrdí, jsme v ní dobří a naši zákazníci to oceňují, což dokládá i naše každoroční zvýšení obratu a naše postupné pronikání na zahraniční trhy.
Hledáme vitálního člověka plného energie a nabízíme smysluplnou práci, ze které bude mít radost. U nás můžete nabízet produkty, které sami vyrábíme, jsou české, tradiční, krásné, mají svůj účel, hodnotu a smysl. Pojďte se přidat do našeho obchodního týmu!
Co vás čeká:
- každodenní telefonický a e-mailový rozhovor se zákazníky vedený na základě využití našich vlastních kvalitních databází
- naše produkty a služby jsou smysluplné, pro naše zákazníky zajímavé a je o ně zájem – nebudete odmítáni
- způsobem naší práce je rozhovor, jehož smyslem je navázat vztah a vytvořit důvěru, nikoliv přímý prodej
- výsledkem vaší práce budou úspěšně dohodnuté naplánované schůzky u zákazníků pro naše obchodní zástupce
- nebudete se nudit - při vaší práci budete nejvíce v kontaktu se starosty a starostkami obecních úřadů, představiteli hasičských sborů, spolků a klubů, s marketing manažery a nákupčími ve firmách
- budeme si vážit vašich nápadů a poznatků, co se má zlepšit, abychom naši práci dělali zase o něco lépe
- po technické stránce vám budou vždy připraveni pomoci kolegové z obchodního, výrobního a marketingového oddělení
Co očekáváme:
- nadšení a disciplínu - protože nabízíme skvělé produkty a nadšení pro věc je pomáhá lépe představit a prodat a systematický přístup je důležitý pro využití všech příležitostí a trvalý úspěch bez náhod
- nebojácnost a zdravou dravost, která je na místě - musíte umět zaujmout, dostat se k zákazníkovi blíže a prosadit se
- samostatnost, inteligenci a zdravý rozum
- znalost speciálních programů nepožadujeme, stačí nám klasická uživatelská znalost MS Office, vše ostatní vás naučíme
- znalost anglického nebo německého jazyka výhodou, ne podmínkou
- zkušenost z call-centra, zákaznického centra nebo aktivní asistentské pozice výhodou, ne podmínkou
Co dalšího pro vás máme připraveno:
- kompletní zaškolení do našich produktů a služeb a typologie našich zákazníků
- zaškolení do práce s naším informačním systémem (Altus Vario) a zákaznickými databázemi
- fixní část mzdy + osobní ohodnocení + provize dle výsledků vaší práce (úspěšně dohodnuté schůzky a provize z následně uskutečněného prodeje) + mimořádné bonusy
- vzdělávací kurzy a školení pro váš rozvoj
- firemní akce a teambuildingy na krásných místech po celé ČR
- služební telefon a notebook je standardem k vaší práci
Napište nám!
Pošlete nám na e-mail tpokorny@alerion.cz svůj životopis, aktuální fotografii a průvodní e-mail, kde nám napište, proč byste chtěli pracovat právě u nás a na tomto místě.